Trainmark

Lang Leve gastvrijheid!
Aardig zijn, begrip hebben voor elkaar, anticiperen op de wensen van de ander. Het is in de horeca tot kunst verheven. Maar ‘gastvrij’ zijn, de wil om iemands verwachting te overtreffen, is een absolute meerwaarde in iedere branche. Zeker in onze concurrerende maatschappij. Maar hoe zorg je ervoor dat medewerkers de juiste mindset krijgen? Laat dat maar aan ons over. Speels en overtuigend nemen we je mee in een wereld van waardevolle interacties. Lang leve de gastvrijheid. Want wat is mooier dan dat zowel jijzelf als je (Nieuwe) collega een fijne en gave baan hebben.

Trainmark
In hun werk staan mensen in contact met elkaar. We spelen onze rol en doen wat van ons verwacht wordt. Gestuurd door onze functie. Begrensd door wet- en regelgeving. Maar wat als we elkaar spontaan ontmoeten? Wat als de officiële kaders geen houvast meer bieden? Hoe raken we dan bij elkaar de juiste snaar? Hoe creëren we behalve structuur ook sfeer?

Trainmark leert mensen omgaan met mensen van werkgever tot werknemer, van medewerkers tot elkaar en van bedrijf tot klant. Vanuit de overtuiging dat ons eigen gedrag dat van anderen beïnvloedt. In de hospitality is die beleving tot kunst verheven. Een open houding, oprechte aandacht voor de gast en dienstbaarheid, het zorgt voor een memorabele ervaring, een geoliede, plezierige operatie. Actie is reactie. Het geldt ook in sectoren als de zakelijke dienstverlening en de zorg. Trainmark begint telkens met de vraag: hoe gedragen we ons in dit bedrijf of deze organisatie naar elkaar en naar de patiënt/cliënt/klant/gast? We leggen verwachtingen bloot, confronteren mensen met de gevolgen van hun gedrag en reiken handvatten ter verbetering aan, puttend uit onze achtergrond in de hospitality.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Jacqueline Beentjes: [email protected].

Volg ons ook op Instagram!